понеділок, 4 січня 2021 р.

Цікавинка для вчителя

Колись випадково натрапила на отакий матеріал від Oxford University Press ("New Headways" Upper-Intermediate). Випробувала з своїми учнями 3 курсу (11 кл.) під час вивчення теми "Eating Out" (за підр. О.Карп'юк). Вийшло досить непогано. Учні мають завданням не лише читати і здійснювати певний вибір, але й аргументувати свою точку зору. Особлива цінність такого виду завдання для мене, як для вчителя у тому, що кожен новий вибір повинен зробити інший учень і всі розуміли важливість правильного кроку, тобто ця вправа вчить дітей думати та аналізувати (навіть якщо вибір не зовсім вдалий, аналізувати все одно доводиться).

 

 А ще раніше схожий матеріал було опубліковано у газеті "Дайджест для тих, хто вивчає англійську", ще у 2004 році. Цей матеріал використовують учні першого курсу (10 клас) під час вивчення теми "Is the Earth in Danger?" Суть завдання така ж, а крім того, останнє завдання цієї вправи ідеально підходить до граматичного матеріалу теми (Conditionals 2): 



 Після цього загорілася ідеєю знайти схожі завдання і відкрила для себе серію книжок "Choose Your Own Adventure", однак тематика більше підходить для молодшого та середнього шкільного віку. Не втрачаю надії знайти схожі тексти для старшокласників.

Немає коментарів:

Дописати коментар